7 Şubat 2016 Pazar

Hair Care Tria Sıvılaştırılmış Keratin Destekli Kolay Tarama Spreyi

Ürünün vaat ettikleri:


Saçın yıpranmış yüzeyindeki çatlakları doldurur ve elektriklenmeyi önleyerek kolay tarama sağlar.
Parlak ve sağlıklı görünüme kavuşturur.





Yorumlarıma gelecek olursak:

Elektriklenme konusunda çoğu ürün gibi sadece o günü kurtarıyor, saçları yatıştırıyor. 
Ürün minik bir şişede olduğu için çantanıza atıp ihtiyaç duyduğunuzda kullanabilirsiniz. 

Peki ürünü tavsiye eder miyim? Piyasada bu konuda pek çok ürün var, uzun vadede çözüm sunduklarını düşünmüyorum sadece o günü kurtarıyorlar. HC içerik olarak da güvenilir bir marka iken kesinlikle alın deneyin derim ben. Şu an  kullandığım başka spreyler de var içlerinde içime sinen HC'ninki oldu. :)



Ürünün fiyatı 10 tl ve web sayfalarından sipariş verebilirsiniz. Ayrıca kargo ücretsiz. Linki aşağıya bırakıyorum. 

instagram.com/hchaircare

www.sacbakim.com


HC'ye ürünleriyle tanışma fırsatını verdikleri için teşekkürlerimi sunuyorum..


Beni instagramdan takip etmek isterseniz

instagram.com/hseymacftc


1 yorum: